Pogosta vprašanja

Kakšna sta velikost, kvaliteta in vsebina koledarja?

Koledar je enake velikosti kot prejšnja leta, 47 x 38 cm. Hrbtišče je iz 295 gr incada podložnega kartona bele barve. 13 listov je iz 150 gr gloss premaznega papirja. Špirala z obešanko je srebrne barve.

Kako poteka naročanje koledarja?

Preko spletnega obrazca ali Word obrazca nam posredujete vaše podatke. Prosimo, da izpolnite vse podatke, saj so na obrazcih samo tisti, ki jih nujno potrebujemo za pripravo ponudbe in realizacijo naročila. Ponudbo boste prejeli najkasneje v 3 delovnih dneh. Če ponudbe ne prejmete v tem roku, nam to sporočite na info@dobrodelni-koledar.si, saj verjetno nismo prejeli vašega naročila. Če se boste odločili za nakup, boste svoje naročilo potrdili s plačilom v opcijskem roku ponudbe.

Zakaj je nakazilo dobrodelnim organizacijam ločeno od plačila koledarja?

S direktnim nakazovanjem poenostavljamo logistiko projekta. S tem pa tudi ustrezamo željam naročnikov. Direktno nakazilo izbrani dobrodelni organizaciji daje naročniku popoln nadzor nad zneskom in prejemnikom sredstev.

Koliko sredstev bo namenjenih v dobrodelne namene?

Najmanj 2 eur od koledarja ! Poleg tega čisti izkupiček akcije, ki je odvisen od skupnega števila prodanih koledarjev, še dodatno prejemejo dobrodelne organizacije.

Ali lahko naročimo Dobrodelni koledar brez nakazila sredstev dobrodelnim organizacijam?

Ne. Dobrodelni koledar je na voljo samo naročnikom, ki bodo do 6. 11. 2018 nakazali donacijo na TRR ene od dobrodelnih organizacij.  Za tiste, ki ne želite sredstev nameniti dobrodelnim organizacijam, je na voljo poseben koledar po ceni 4,95 eur + DDV. Na tem koledarju ni nobenih opomb o dobrodelnosti, niti jih naročnik nanj ne sme dodajati.

Ali lahko sredstva nakažemo dobrodelni organizaciji, ki ni vključena v akcijo?

Da. Naročnik lahko izbere poljubno neprofitno dobrodelno organizacijo, registrirano s sedežem v Sloveniji.

Ali imamo lahko na koledarju svoj logotip?

Vidni del hrbtišča spodaj je visok 50 mm. Pripravljen je prostor (max 40 x 150 mm) kamor je možno umestiti vaš logotip. Logotipov ne dotiskavamo, ampak za vsakega naročnika tiskamo posebno hrbtišče. Zato je za vsako hrbtišče potrebno doplačilo v višini 90 eur + DDV. Če naročate koledar za več podjetij in bo vsako imelo svoj logotip, potem je potrebno doplačilo za vsako podjetje. Pri količini nad 400 kosov z istim logotipom je umestitev logotipa že vključena v ceno koledarja.

Logotip: V kakšni obliki in komu naj ga pošljemo?

Za odličen izgled naj bo logotip v vektorski obliki in s transparentnim ozadjem (.ai,.eps,.pdf,…). Seveda lahko logotip posredujete tudi v drugih oblikah (jpg,…), vendar v tem primeru njegovo ujemanje z izgledom koledarja ne bo optimalno. Logotip bomo poskusno umestili na koledar in vam predlog posredovali v pregled in potrditev. Prosimo, če upoštevate, da je skrajni rok za pošiljanje logotipa do 31. 10. 2018.

Kakšen vpliv imamo na tekste na hrbtišču koledarja?

Naročniki dotiska logotipa si bodo lahko izbrali tudi poljuben tekst na hrbtišču. Npr. “Namesto poslovnih daril smo 5000 eur nakazali Centru Korak iz Kranja”, “Od vsakega koledarja smo namenili 2 eur Botrstvu Slovenije”.  Ustrezen tekst je potrebno posredovati skupaj z logotipom. Umeščanje teksta in logotipa poteka sočasno.

Katere vrste embalaže so na voljo pri stenskem koledarju?

Na voljo so štiri možnosti:

– BREZ EMBALAŽE: za to možnost se odločajo naročniki, ki bodo logotipe na hrbtišče dodajali sami (sitotisk, nalepke,…)

– PVC VAKUMIRANA VREČKA ima to prednost, da se koledar vidi skozi embalažo, ob tem pa je zaščiten pred odtisi in madeži. PVC vrečka je zaprta in se pred uporabo koledarja enostavno raztrga.

– NATRONSKA VREČKA, 90 gr, rjave barve,  (doplačilo 0,15 € + DDV za kos), je klasika, ki smo jo navajeni pri koledarjih. Tudi primerna izbira za naročnike, ki bodo samo dodajali logotipe, saj je vrečka odprta.

Zakaj ni možno naročiti koledarja v manjši količini od 15 kosov?

Glavni namen akcije je zbiranje sredstev za dobrodelne namene. Stroški realizacije manjših naročil so večji od njihovega izkupička. Zato moramo žal, enako kot lani, omejiti najnižjo možno količino naročila. Manjša naročila lahko posredujete Centru Korak, kjer boste koledarje tudi plačali in prevzeli.

Do kdaj najkasneje bo možno naročiti koledar?

Skrajni rok za potrditev naročila je 6.11.2018. Naročilo se šteje za potrjeno z dnevom plačila.

Zakaj je potrebno predplačilo?

Gre za dobrodelno akcijo, zato seveda nimamo sredstev, iz katerih bi lahko krili morebitna neplačila naročnikov. Upamo, da boste zato sprejeli z razumevanjem, da je za potrditev naročila potrebno 100% predplačilo.

Kdaj bomo prejeli avansni račun in redni računi?

Na osnovi predplačila vam bomo izstavili avansni račun, na osnovi katerega si boste lahko obračunali vstopni davek. Po dobavi koledarjev vam bomo izstavili redni račun in storno avansnega  računa za že izstavljeni avans.

Kdaj bomo lahko prevzeli naročene koledarje?

Koledarje bomo tiskali naenkrat in samo v količini potrjenih naročil. Prejeli oziroma prevzeli jih boste lahko med 23. – 29. novembrom.

Ali je možno dobiti vzorec koledarja?

Glavni namen akcije je čim večji izkupiček za dobrodelne namene. Zato bomo koledarje tiskali samo na podlagi potrjenih naročil. Edino tako se bomo lahko izognili stroškom morebitnih neprodanih količin. Če potrebujete vzorec že prej, vam lahko pošljemo izvod koledarja za leto 2018, ki je povsem enak glede kvalitete tiska in papirja.

Kako bo potekal prevzem/dobava koledarjev?

Če se ne boste drugače dogovorili s Tiskarno Radovljica, boste koledarje lahko prevzeli na njihovem sedežu, Ljubljanska cesta 56, Radovljica. Če vam to ne ustreza, vam priporočamo cenovno zelo ugodno dostavo s plačilom poštnine po povzetju preko Pošte Slovenije.

Kje lahko dobim ostale potrebne informacije?

Dodatna vprašanja nam lahko pošljete na info@dobrodelni-koledar.si Odgovorili vam bomo oziroma vas poklicali v najkrajšem možnem času.